Hurtownia instalacyjna

Gwarancja i serwis

Gwarancja
Towary oferowane w sklepie internetowym Instalo.com.pl są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi.

Reklamacje
W przypadku reklamacji należy kontaktować się z Instalo.com.pl lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.

Zwroty towaru
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient prywatny (konsument) ma prawo do odstąpienia od umowy kupna, przesyłając w terminie 10 dni od chwili otrzymania towaru pisemne oświadczenie. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, sprawny, opakowanie nie może być zniszczone, jednym słowem, musi nadawać się do dalszej sprzedaży jako pełnowartościowy. Klient odsyła towar na własny koszt. Zwracana jest kwota zakupu samego towaru, bez kosztów wysyłek.

Kontakt
W przypadku zaistniałych problemów w zakresie serwisu istnieje możliwość kontaktu z obsługą sklepu Instalo.com.pl pod numerem (024) 264 14 35

INSTALO
ul. Wysoka 16, 09-401 Płock
woj. Mazowieckie, POLAND

Kom. 727 903 114

e-mail: bok@instalo.com.pl
www.instalo.com.pl

gg: 236699
skype: gsi-instalo

Nr konta mBank:
98 1140 2004 0000 3102 7556 7887